Follow Me on Pinterest

måndag 11 februari 2013

I'm alive

Jag har inte gått och gömt mig i ett hörn för att aldrig mer krypa fram. Jag har pysslat mycket sen sist jag skrev men anledningen till att jag inte har skrivit på ett tag är att det har varit mycket med monstret. Vi tror att han börjat få tänder och det visar sig i hans underbara lilla humör. Vissa dagar tror jag att vi är med i en inspelning av Exorsisten. Den enda gången på dagen som han faktiskt är en liten solstråle är på morgonen. Det är underbart att vakna till det finaste leendet i universum. Morgonhumöret har han definitivt inte ärvt av mig. Jag avskyr morgnar!
Ska se till att få upp lite bilder på vad som har försiggått här sedan sist men jag ger inget löfte om när. Jag bara hoppas på att morgondagen blir en mindre gnällig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar