Follow Me on Pinterest

söndag 27 januari 2013

Stay Sharp(ie)!

Jag har aldrig påstått och kommer nog heller aldrig göra det att jag är en särskilt fokuserad prson. Jag har mitt huvud på femtioelva ställen samtidigt och jag vet att det återspeglar hur det ser ut hemma hos oss. Jag kan vara mitt uppe i en sak och sen helt plötsligt kommer jag på att det var något jag skulle göra och hux flux satt det bara en gardin uppe och hälften av julsakerna är nerplockade och mig hittar du nån helt annanstans. Det här beteendet drev först min stackars mamma till vansinne och sen min sambo när jag flyttade ihop med honom. Det är ju liksom inte meningen att det ska bli sådär, det bara händer.Jag kan komma på mig själv ibland och gå tillbaka och avsluta A innan jag fortsätter med B men det gör ju inte att B magiskt försvinner under tiden..
Vad jag ville ha sagt med det här är att jag är likadan när det kommer till pysselidéer. Jag vill prova ALLT! Nu senast har jag hittat alla möjligheter som Sharpie pennor ger en som pysselfreak. Man kan bränna det på porslin, designa sina egna skor, göra små konstverk (eller stora) - ja i princip allt. Jag bara måste ha ett par sånna! Nån gång när jag blir rik. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar